torstai 4. maaliskuuta 2010

2. a) Henkilöstö ja asiakaspalvelu (onnistuneet palvelutilanteet)

Hyvää asiakaspalvelua olen saanut aina Guess liikkeestä. Myyjät ovat osaavia ja auttavaisia. Auttaminen tulee heiltä myös luonnostaan eikä se ole heille pakonomaista. Palaan aina liikeeseen mielelläni ja haluan ostaa heiltä mahdollisimman paljon vaatteita tietysti sillä on suuri merkitys, että pidän kyseisen merkin vaatteita todella paljon, mutta liikkeeseen on aina mukava mennä ,kun tietää, että vastassa on osaavat ja mukavat myyjät!

2 kommenttia:

  1. Hyviä asiakaspalveluja on ollut useampikin, mutta esimerkkinä tästä yksi tilanne. Olin syömässä pitsaa ravintolassa, ja tilasin fantasia pitsan ilmakuivatulla kinkulla, mozzarellalla ja tomaatilla. Neljättä täytettä en keksinyt, joten sanoin että tavallista juustoraastetta ei tarvitse laittaa pitsan päälle ettei juustoa tule liikaa, koska tilasin mozzarellaa tuplana. Kun sain pitsan eteen, huomasin kuinka "köyhältä" se näytti, olin hieman pettynyt, koska olin odottanut sitä hetkeä kun pääsen syömään, sillä nälkä oli suuri. Tarjoilija tuli kysymään, että maistuuko ruoka, ja vastasin että maistuu, mutta juustoa on kyllä todella vähän. Sitten tarjoilia sanoi, että siihen olisi tullut mozzarella palojen lisäksi normaalisti mozzarella raastetta, mutta luulin että kyseessä on perus pitsajuusto ja sitä en halunnut, joten tarjoilia olisi voinut selventää asian samassa kun hän otti tilaustani vastaan. Tarjoilia kuitenkin ymmärsi tilaanteen, ja tuli hetken päästä ja toi minulle pienen kipollisen juustoa, se oli mukavasti tehty ja ajatus oli hyvä tarjoilijan puolelta.

    VastaaPoista
  2. Olen saanut aina hyvää palvelua asioidessani eräässä vaateliikkeessä. Kun astun liikkeeseen sisään, niin eräs myyjä tervehtii joka kerta minua. Siitä tulee hyvä olo kun myyjä huomioi minut. Asiakkaana minulle jää siitä "hyvä fiilis" ja sen jälkeen on helpompi kääntyä myyjän puoleen ja pyytää apua tarvittaessa. Hän palvelee aina niin reippaasti, iloisesti ja ymmärtäväisesti, että haluan palata uudestaan kyseiseen liikeeseen. Poistuessani liikeestä, niin minulla on vielä se "hyvä fiilis" ja tällä myyjää aikaan saa sen, että palaan takaisin sinne ostoksille.

    VastaaPoista